
A kedves olvasóban most felmerülhet, hogy miért szentelek én egy egész cikket egy Gábor nevű felhasználó kommentjének, hiszen azt sem tudjuk valóban Gábor-e az illető, az meg szinte biztos, hogy nem politikai szereplő, sokkal inkább egy hétköznap délutánonként a BUBA útvonalon menő bringás cuccban kikapcsolódó, útközben egy presszót elfogyasztó figuráról van szó. Akire egyébként az, aki nem kiköltözött mondjuk a budapesti agglomerációba, hanem – mára szerencsétlenségére – oda született, mindig furcsán tekint, miközben nem érti, hogy ennek az arcnak mégis mi baja van az elmúlt 15 évvel, mikor tavalyelőtt költözött be abba a házba, aminek a felépítését a környéken élők végignézték, s amely kulcsrakészen nagyjából 200 millió körüli összegbe kerülhet. (Nem általánosítok, csak annyira, amit én magam is tapasztalok 26 éve helyben született agglomerációs lakosként).
Ezért fog Gábor, a jómódú pesti Péterre szavazni / Fotó: Bruzák NoémiGábort zavarják, hogy sokan vannak az utakon, és a vidéki fejlesztések
Gáborunk előre vetíti, hogy a Tisza exvezérigazgatócégvezetőceo jelöltek rommá fogják verni a Fideszt Pest megyében. Röviden összefoglalva Gábor ezt azzal indokolja, hogy mindez azért fog megtörténni, mert a Fidesz túl jó életet biztosított az agglomerációban élőknek az elmúlt 15 évben.
Gábor úgy fogalmaz:
hogy a Fidesz a pestkörnyéki agglomerációban szopóágon van az nagyban köszönhet Lölő káeurópai ügyeskedős építési módszereinek, hogy még ahol normális aszfalt volt, azt is szétveri, leaszfaltozza a cső nyomtávját, a többit meg úgyhagyja, sőt ahol kátyúzott, azt is szarul alapozza meg és megsüllyed és kaptál egy gyönyörű nyomvályút az út közepén, a Tiborcz féle lámpáknak, amiknél a sápadt holdvilág több fényt ad (…)
A komment ezen részéből feltételezem, hogy Gábor is – hozzám hasonlóan – elég gyakran használja az agglomeráció útjait, amelyek valóban változó minőségűek. “Lölő” egyébként pont felújította a már nem agglomerációnak számító Etyek és Alcsút közti főutat, úgy hogy ott aztán még nagyítóval is nehéz kátyút találni. De valóban van, ahol rosszabb. Például azokon az agglomerációs utakon, ahol a pesti putriból jobb környezetre vágyó kiköltözők árasztják el a kistelepüléseket, amelyek sem infrastruktúrában, sem minőségben nem tudtak ilyen rövid idő alatt felkészülni a tömeges kivándorlásra. Az utak meg valóban folyamatosan romlanak a brutális autómennyiség miatt – köszi expestiek -, majd amikor az útkezelő javításra, vagy például az M1-es autópálya bővítésére adja a fejét, akkor jönnek a felháborodott expestiek, hogy miért nem lehet az éj leple alatt, néhány óra alatt, láthatatlanul véghezvinni a fejlesztéseket, és a NER miért kreál direkt dugókat? Nem viccelek, elég néhány agglomerációs csoportban olvasgatni ezekről. (Azt nem tudom, hogy Gábornak mi baja a lámpákkal, de gondolom nem akarta a tiborczozást kihagyni 😀 )
Olvasd tovább itt: pestisracok.hu
